2011年6月25日星期六

謝謝媽媽



我從來沒試過這樣子這麼專注的想一件事只要一有空就想想想想想想那該是好是壞我唔知又因為太忙所以也沒心機沒時間整理思緒這麼重要的習作啊你睇呢度就知我個腦己經停止運作好耐現在是最好也是最壞的時刻其實有誰不喜歡聽到好話例如有人日日都講掛住你又打畀你就算係幾咁白同唔靚都好點都會開心啦重要慣咗都唔覺好以自動寫作來計咁樣打字真係好慢因為我個腦嚮打完一句嘅時候已經有十萬八千樣嘢出來不過都唔係壞事係咪有得揀咁解我同我想講嘅嘢距離越來越遠其實我想罵臭自己到到今日先識輕輕講句你開心就得她一下笑說乜宜家咁孝順我知我一直孝錯方法但原來只要唔鬧讓吓佢佢就心滿意足可惜她這笑連面上的肉也因病情動不了我卻還是感到高興這幾日平日有人嚮身邊一樣好地地一自己一個乜嘢負面嘢都出晒來好似睇緊全美一叮就諗起那是和家母看的節目現在竟得自己一個看看看看看著就流乾淚來真是羞家又例如看見天氣好就想媽媽只能卧牀好冇陰公其實這些澎脹氾濫的情緒只是眾多浮游思緒的其中一條絲仲有各式各樣嘅諗法相互矛盾的現身七國咁亂永無完媽媽生癌這件事有太多東西可以學我不能以自動寫作之名把所有事情不加剖析但同時警剔自己不能妄下定論最重要是對得住自己同誠實我會以這宗旨完成我的作品腦內還是一舊雲但謝謝自動寫作紓緩了一點其實若果自己能坦率不藏大抵能活得更快樂畢竟人一世物一世我只該為自己負責媽媽借了我一塊鏡謝謝媽媽這句說話真係好難講出口但下年母親節佢都唔知喺唔喺度唉打這東西時在某刻又想哭希望早點哭完要哭的份只餘下堅強的結晶如中學綜合科學科的實驗哈哈哈哈啦啦啦今日媽媽見到我買她的奶黃色鴨仔奶嘴杯竟然笑起來說像小朋友那刻我就明白點解啲人咁叉鍾意擺小朋友第一次乜乜柒柒啲相上面書洗版因為真係好開心媽媽可是多少月都是這樣子我有點懷念以前看金三順無聊笑位都笑到格格聲的簡單師奶我更後悔我沒好好在她健康時待她好大抵我們到死都還要學習如何跟至親(和其他所有親愛的人)相處講起親愛的人我前日發癲問人重有乜可以畀媽媽試大家都一呼百應得令我驚訝那些十世都唔搵的人以最高速畀一堆為幫已因癌病過世的至親找的各路高人還有朋友一二三以他們的方式慰問安撫我都一一接受平日目無表情又冷漠這些善心好人原來都在我身邊只是我把自己用自恃困住我真笨媽媽媽媽媽媽等我們在剩下的日子過得好好如患了熱病的郭富城章子宜當然妳的郭富城是爸不是我噢啋爸還好好的哩我也會對他好點的了謝謝媽媽

沒有留言: